Opcje przeglądania
  • od
    do

Pellet do metody Killer Spices

Pellety do metody Killer Spices to najmłodsze „dziecko” w naszej ofercie. Seria przynęt nad, którą pracowaliśmy kilkanaście miesięcy i która dopiero w roku 2018 finalnie trafiła do sprzedaży. Większość czasu spędziliśmy dobierając odpowiedni skład mieszanki ostrych przypraw. Jesteśmy z niej naprawdę dumni! Niewiele jest bowiem na rynku pelletów do metody, które posiadają taki skład i śmiemy twierdzić że na pewno nie ma żadnych, które w tej cenie oferują tak wiele!

Pellet do metody na duże karpie.

Wszyscy wiemy, że są takie okresy żerowania dużych ryb, kiedy przynęty mniejsze i drobniejsze mieszanki są bardziej skuteczne niż przynęty klasyczne. Pellet do metody Killer Spices jest właśnie odpowiedzią na takie momenty. Odpowiednio dobrane składniki, sprawiają, że w mniejszym stopniu interesuje się nimi drobnica, a mocniej przyciągają ryby okazowe. Oczywiście nie ma możliwości uniknięcia brań ryb takich jak leszcze, liny czy karasie. Jest jednak większe prawdopodobieństwo, że inne karpiowate będą pokaźnych rozmiarów i z przyjemnością zrobimy sobie z nimi piękne zdjęcie.

Wyjątkowy skład bazy pelletu

Baza pelletu do metody Killer Spices idealnie współpracuje z pozostałymi składnikami tego granulatu. W odpowiedni sposób chłonie i przede wszystkim oddaje do łowiska wszystkie wabiące składniki. Tworząc jej skład skupiliśmy się na szybkim i mocnym działaniu w pierwszej fazie (zaraz po wpadnięciu do wody). Staraliśmy się do minimum wyeliminować smużenie i podnoszenie się składników ponad dno. Zrobiliśmy to celowo, by w jak największym stopniu wyeliminować brania drobnicy. Nawet drobny pellet do metody ma nam przynieść naprawdę solidne ryby!

Składniki wabiące w pellecie do metody Killer Spices

Już sama nazwa serii sugeruje czym wyróżnia się pellet do metody Killer Spices. To właśnie ostre przyprawy, które mocno przyciągają i pobudzają do żerowania karpie, duże liny, leszcze czy karasie. To właśnie dzięki autorskiej mieszance przypraw te pellety są takie wyjątkowe. Dodatkowo świetnie współgrają też ze sprawdzonymi wcześniej składnikami pelletów z serii Power Shot czy Bandit Batis. Kilka sezonów testów pozwoliło dopieścić proporcje cukrów, białek i składników tłuszczowych tak by nie tylko mocno przyciągały ryby ale też żeby były dla nich wartościowym pokarem. To właśnie dlatego pellet do metody Bandit Carp odbierany jest przez ryby jako pokarm naturalny i chętnie przez to pobierany z łowiska.

Smaki i zapachy pelletu Killer Spices

Tworząc pellet do metody Killer Spices, tak jak i całą serię tych przynęt ograniczyliśmy się tylko do czterech smaków. Znajdziesz wśród nich zarówno smaki słodkie, śmierdzące jak i MEGA ŚMIERDZIELA ;) Dlaczego w dobie pogoni za rozdmuchaną do granic absurdu ofertą my ją ograniczyliśmy? Z prostego powodu. Każdy ze smaków pelletu w połączeniu ze wspomnianymi wcześniej przyprawami potrafi nad wodą zdziałać cuda. Po prostu nie ma sensu więcej kombinować. W wypadku tego pelletu do metody należy przypomnieć stare powiedzenie, że lepsze jest wrogiem dobrego. Zostajemy zatem przy sprawdzonej dopieszczonej mieszance, która sprawdzi się właściwie wszędzie.

Nowoczesny pellet do metody

Prace nad tą serią pelletów dlatego trwały tak długo, ponieważ chcieliśmy w pełni wykorzystać doświadczenia zdobyte z poprzednich serii przynęt a jednocześnie połączyć je z nowoczesnym podejściem do połowu ryb karpiowatych. I nieskromnie napiszemy. UDAŁO SIĘ. Cała seria Killer Spices święci triumfy na wielu łowiskach a pellet do metody stał się obowiązkową pozycją w koszyczkach solo jak i w mieszankach 50/50 na wielu łowiskach. Nie będzie niczym dziwnym jeśli napiszemy że idealnie współpracuje z gotowymi mieszankami do metody, które możesz zobaczyć tutaj. Szczerze polecamy!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu